вторник, 22 апреля 2014 г.

Модуль 8


ВТОРНИК, 22 АПРЕЛЯ 2014 Г.



Цей модуль допоміг мені зробити висновки про те, що: 

Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;

Оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;

Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;

Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;

Корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації 

- самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні); 
-  переконатися, що визначені критерії відповідають  сформульованим навчальним цілям; 









Комментариев нет:

Отправить комментарий